Oficialus pavadinimas: "Madepa", UAB

"Madepa", UAB Įmonės kodas 303012391

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Madepa", UAB (draudėjo kodas 2204921, mokesčių mokėtojo kodas 303012391) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 1 darbuotojai (apdraustieji).

"Madepa", UAB (303012391) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 1 - -
2024-02 1 - -
2024-01 1 - -
2023-12 1 - -
2023-11 1 - -
2023-10 1 - -
2023-09 1 - -
2023-08 1 - -
2023-07 3 - -
2023-06 3 - -
2023-05 3 - -
2023-04 8 1,922 3,589
2023-03 7 1,255 2,081
2023-02 8 1,202 2,298
2023-01 8 1,187 2,243
2022-12 10 1,000 2,350
2022-11 10 1,095 2,581
2022-10 11 974 2,533
2022-09 11 1,007 2,618
2022-08 11 1,009 2,613
2022-07 10 1,091 2,534
2022-06 10 1,400 3,290
2022-05 9 1,175 2,484
2022-04 11 1,381 3,479
2022-03 10 1,182 2,743
2022-02 11 960 2,444
2022-01 10 1,032 2,388
2021-12 10 1,029 2,384
2021-11 9 1,011 2,106
2021-10 11 982 2,505
2021-09 10 1,016 2,374
2021-08 11 872 2,226
2021-07 10 1,097 2,474
2021-06 10 959 2,192
2021-05 11 865 2,166
2021-04 10 993 2,309
2021-03 11 818 2,064
2021-02 10 791 1,835
2021-01 10 740 1,710
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų