Oficialus pavadinimas: "DAIPARA", UAB

"DAIPARA", UAB Įmonės kodas 303008585

"DAIPARA", UAB PVM kodas LT100007533817 nuo 2013-03-04 (prieš 11 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "DAIPARA", UAB (draudėjo kodas 2203722, mokesčių mokėtojo kodas 303008585) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 6 darbuotojai (apdraustieji).

"DAIPARA", UAB (303008585) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 6 656 898
2024-02 6 712 979
2024-01 6 712 978
2023-12 6 668 920
2023-11 6 668 920
2023-10 6 668 920
2023-09 6 668 920
2023-08 5 787 904
2023-07 5 787 904
2023-06 5 792 910
2023-05 5 787 904
2023-04 6 671 923
2023-03 7 578 928
2023-02 7 538 859
2023-01 7 510 813
2022-12 6 422 566
2022-11 7 388 610
2022-10 7 466 742
2022-09 6 512 699
2022-08 6 532 727
2022-07 6 529 723
2022-06 6 529 723
2022-05 6 529 723
2022-04 7 466 742
2022-03 7 466 742
2022-02 7 466 742
2022-01 7 412 662
2021-12 6 381 528
2021-11 6 381 528
2021-10 7 370 601
2021-09 6 399 556
2021-08 6 468 657
2021-07 7 407 667
2021-06 7 408 667
2021-05 7 407 667
2021-04 7 400 654
2021-03 7 396 647
2021-02 7 400 655
2021-01 7 398 652
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų