Oficialus pavadinimas: DALERSA, UAB

DALERSA, UAB Įmonės kodas 303005404

DALERSA, UAB PVM kodas LT100007692516 nuo 2016-08-17 (prieš 8 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje DALERSA, UAB (draudėjo kodas 2203002, mokesčių mokėtojo kodas 303005404) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

DALERSA, UAB (303005404) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 5 989 1,089
2024-02 5 989 1,089
2024-01 5 913 1,009
2023-12 6 721 963
2023-11 6 871 1,171
2023-10 4 972 864
2023-09 4 960 854
2023-08 4 885 782
2023-07 5 935 1,057
2023-06 5 876 986
2023-05 4 887 808
2023-04 4 910 828
2023-03 4 885 806
2023-02 4 739 665
2023-01 4 741 667
2022-12 4 777 706
2022-11 4 731 662
2022-10 4 777 706
2022-09 4 777 706
2022-08 4 769 698
2022-07 5 804 945
2022-06 4 777 728
2022-05 4 727 680
2022-04 4 777 728
2022-03 4 611 568
2022-02 3 - -
2022-01 3 - -
2021-12 3 - -
2021-11 3 - -
2021-10 4 686 642
2021-09 4 733 688
2021-08 4 718 673
2021-07 3 - -
2021-06 3 - -
2021-05 4 855 772
2021-04 4 733 668
2021-03 4 733 668
2021-02 4 733 668
2021-01 4 733 668
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų