Oficialus pavadinimas: "Daivos užuolaidos", UAB

"Daivos užuolaidos", UAB Įmonės kodas 302975363

"Daivos užuolaidos", UAB PVM kodas LT100009447317 nuo 2018-09-10 (prieš 6 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Daivos užuolaidos", UAB (draudėjo kodas 2198069, mokesčių mokėtojo kodas 302975363) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2023-09 mėnesio gale dirbo 1 darbuotojai (apdraustieji).

"Daivos užuolaidos", UAB (302975363) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2023-09 1 - -
2023-08 2 - -
2023-07 4 881 835
2023-06 3 - -
2023-05 3 - -
2023-04 3 - -
2023-03 3 - -
2023-02 4 1,022 983
2023-01 4 999 960
2022-12 4 906 863
2022-11 5 937 1,097
2022-10 6 876 1,196
2022-09 6 702 952
2022-08 6 1,095 1,468
2022-07 6 1,021 1,374
2022-06 6 1,038 1,355
2022-05 6 1,002 1,309
2022-04 5 1,110 1,211
2022-03 6 1,034 1,350
2022-02 6 834 1,095
2022-01 4 1,094 961
2021-12 4 1,323 1,156
2021-11 4 1,172 1,027
2021-10 4 1,197 1,048
2021-09 4 1,130 991
2021-08 4 911 794
2021-07 4 984 856
2021-06 4 882 770
2021-05 4 909 793
2021-04 4 963 839
2021-03 4 900 785
2021-02 4 695 610
2021-01 4 688 605
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų