Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Pastaba: Kas mėnesį teikiami įmonės duomenys
Įmonėje Kauno apylinkės teismas (draudėjo kodas 2195083, mokesčių mokėtojo kodas 302942349) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis:
-
2025-10 mėnesio gale dirbo 357 darbuotojai (apdraustieji)
-
Paskutinių 12 mėnesių vidurkis yra 345 darbuotojų (apdraustųjų)
-
2025-10 mėnesio gale dirbo
3.48%
daugiau
darbuotojų (apdraustųjų) kaip 12 mėn. vidurkis
-
Prieš metus, 2024-10 mėnesio gale, dirbo 337 darbuotojai (apdraustieji)
-
2025-10 mėnesio gale dirbo
5.93%
daugiau
darbuotojų (apdraustųjų) kaip prieš metus
Įmonėje Kauno apylinkės teismas:
-
2025-10 mėnesio vidutinis atlyginimas buvo 2659 Eur (neatskaičiavus mokesčių)
-
Paskutinių 12 mėnesių atlyginimo vidurkis yra 2665.67 Eur (neatskaičiavus mokesčių)
-
Paskutinių 12 mėnesių atlyginimo mediana yra 2627 Eur (neatskaičiavus mokesčių)
-
2025-10 mėnesio vidutinis atlyginimas buvo
0.25%
mažesnis
nei 12 mėn. vidurkis
-
2025-10 mėnesio vidutinis atlyginimas buvo
1.2%
didesnis
nei 12 mėn. mediana
-
Prieš metus, 2024-10 mėnesį, vidutinis atlyginimas buvo 2934 Eur (neatskaičiavus mokesčių)
-
2025-10 mėnesio vidutinis atlyginimas buvo
9.37%
mažesnis
nei prieš metus
Kauno apylinkės teismas (302942349) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
|
Laikotarpis
|
Darbuotojai
(apdraustųjų skaičius)
|
Vidutinis atlyginimas
|
Valstybinio socialinio draudimo
Įmokų suma
|
|
2025-10
|
357
|
2,659
|
213,082
|
|
2025-09
|
358
|
2,631
|
211,359
|
|
2025-08
|
351
|
2,622
|
206,652
|
|
2025-07
|
350
|
2,686
|
211,025
|
|
2025-06
|
343
|
2,624
|
201,597
|
|
2025-05
|
348
|
2,656
|
207,194
|
|
2025-04
|
347
|
2,598
|
201,868
|
|
2025-03
|
342
|
2,615
|
200,495
|
|
2025-02
|
338
|
2,667
|
201,471
|
|
2025-01
|
337
|
2,505
|
189,286
|
|
2024-12
|
336
|
3,136
|
235,486
|
|
2024-11
|
334
|
2,589
|
193,743
|
|
2024-10
|
337
|
2,934
|
221,220
|
|
2024-09
|
338
|
2,582
|
194,700
|
|
2024-08
|
335
|
2,576
|
192,419
|
|
2024-07
|
337
|
2,678
|
201,254
|
|
2024-06
|
345
|
2,548
|
195,802
|
|
2024-05
|
348
|
2,535
|
196,236
|
|
2024-04
|
351
|
2,503
|
195,493
|
|
2024-03
|
345
|
2,531
|
194,149
|
|
2024-02
|
342
|
2,482
|
188,481
|
|
2024-01
|
341
|
2,509
|
190,122
|
|
2023-12
|
337
|
3,068
|
229,860
|
|
2023-11
|
337
|
2,419
|
181,072
|
|
2023-10
|
337
|
3,281
|
245,665
|
|
2023-09
|
333
|
2,339
|
173,328
|
|
2023-08
|
329
|
2,249
|
164,748
|
|
2023-07
|
326
|
2,301
|
166,754
|
|
2023-06
|
332
|
1,963
|
144,832
|
|
2023-05
|
331
|
1,995
|
147,586
|
|
2023-04
|
333
|
1,962
|
146,521
|
|
2023-03
|
331
|
1,842
|
136,579
|
|
2023-02
|
329
|
1,883
|
138,832
|
|
2023-01
|
321
|
1,775
|
127,473
|
|
2022-12
|
332
|
2,109
|
156,088
|
|
2022-11
|
330
|
1,869
|
138,029
|
|
2022-10
|
331
|
1,963
|
145,318
|
|
2022-09
|
343
|
1,777
|
136,427
|
|
2022-08
|
344
|
1,874
|
144,025
|
|
2022-07
|
348
|
1,861
|
144,678
|
|
2022-06
|
349
|
1,751
|
135,910
|
|
2022-05
|
352
|
1,735
|
136,093
|
|
2022-04
|
346
|
1,795
|
138,265
|
|
2022-03
|
346
|
1,715
|
132,271
|
|
2022-02
|
352
|
1,718
|
134,863
|
|
2022-01
|
361
|
1,644
|
132,241
|
|
2021-12
|
357
|
1,794
|
142,715
|
|
2021-11
|
363
|
1,620
|
131,031
|
|
2021-10
|
363
|
1,644
|
133,259
|
|
2021-09
|
360
|
1,639
|
131,586
|
|
2021-08
|
363
|
1,651
|
133,734
|
|
2021-07
|
360
|
1,685
|
135,318
|
|
2021-06
|
365
|
1,619
|
131,703
|
|
2021-05
|
368
|
1,623
|
133,161
|
|
2021-04
|
370
|
1,603
|
132,302
|
|
2021-03
|
366
|
1,613
|
131,784
|
|
2021-02
|
368
|
1,638
|
134,244
|
|
2021-01
|
368
|
1,651
|
135,489
|
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.
Informacijos šaltinis
VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.