Oficialus pavadinimas: "Kelta", MB

"Kelta", MB Įmonės kodas 302919432

"Kelta", MB PVM kodas LT100007809712 nuo 2013-06-18 (prieš 11 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Kelta", MB (draudėjo kodas 2191068, mokesčių mokėtojo kodas 302919432) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

"Kelta", MB (302919432) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 5 734 787
2024-02 6 647 855
2024-01 6 1,092 1,466
2023-12 6 892 1,175
2023-11 5 706 756
2023-10 5 732 784
2023-09 5 865 926
2023-08 5 865 926
2023-07 5 756 810
2023-06 5 589 632
2023-05 5 605 649
2023-04 5 658 705
2023-03 6 716 919
2023-02 6 689 885
2023-01 7 703 1,077
2022-12 8 643 1,156
2022-11 7 578 877
2022-10 6 495 641
2022-09 5 640 706
2022-08 4 957 817
2022-07 5 862 935
2022-06 5 912 992
2022-05 5 869 947
2022-04 4 850 745
2022-03 6 665 871
2022-02 7 681 1,062
2022-01 7 656 1,023
2021-12 6 672 888
2021-11 6 666 879
2021-10 6 589 901
2021-09 6 526 673
2021-08 5 638 698
2021-07 5 640 696
2021-06 5 554 605
2021-05 4 494 427
2021-04 4 254 216
2021-03 6 323 423
2021-02 6 411 551
2021-01 6 435 586
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų