Oficialus pavadinimas: "RAILINGA", MB

"RAILINGA", MB Įmonės kodas 302909420

"RAILINGA", MB PVM kodas LT100007261611 nuo 2012-11-14 (prieš 11 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "RAILINGA", MB (draudėjo kodas 2188899, mokesčių mokėtojo kodas 302909420) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 2 darbuotojai (apdraustieji).

"RAILINGA", MB (302909420) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 2 - -
2024-02 2 - -
2024-01 2 - -
2023-12 2 - -
2023-11 2 - -
2023-10 4 502 478
2023-09 5 427 509
2023-08 4 502 478
2023-07 6 732 1,058
2023-06 7 1,056 1,747
2023-05 5 623 748
2023-04 3 - -
2023-03 3 - -
2023-02 3 - -
2023-01 3 - -
2022-12 3 - -
2022-11 3 - -
2022-10 3 - -
2022-09 5 478 571
2022-08 5 536 629
2022-07 6 608 866
2022-06 5 590 708
2022-05 4 650 625
2022-04 4 590 566
2022-03 4 706 679
2022-02 4 500 479
2022-01 4 415 396
2021-12 4 500 479
2021-11 5 580 692
2021-10 5 544 649
2021-09 5 640 765
2021-08 5 534 636
2021-07 6 629 877
2021-06 6 438 611
2021-05 7 692 1,107
2021-04 8 808 1,501
2021-03 8 752 1,377
2021-02 8 651 1,202
2021-01 7 503 776
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų