Oficialus pavadinimas: Baltcity, UAB

Baltcity, UAB Įmonės kodas 302901466

Baltcity, UAB PVM kodas LT100011145514 nuo 2017-09-18 (prieš 7 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Baltcity, UAB (draudėjo kodas 2186829, mokesčių mokėtojo kodas 302901466) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

Baltcity, UAB (302901466) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 768 710
2024-02 3 - -
2024-01 3 - -
2023-12 3 - -
2023-11 3 - -
2023-10 3 - -
2023-09 3 - -
2023-08 3 - -
2023-07 3 - -
2023-06 3 - -
2023-05 3 - -
2023-04 3 - -
2023-03 3 - -
2023-02 3 - -
2023-01 3 - -
2022-12 3 - -
2022-11 3 - -
2022-10 4 958 901
2022-09 6 598 824
2022-08 7 751 1,167
2022-07 7 533 843
2022-06 6 566 771
2022-05 7 505 800
2022-04 8 463 837
2022-03 10 503 1,110
2022-02 13 502 1,418
2022-01 16 439 1,525
2021-12 19 380 1,561
2021-11 17 514 1,883
2021-10 19 578 2,364
2021-09 17 433 1,591
2021-08 16 535 1,847
2021-07 20 491 2,115
2021-06 21 551 2,489
2021-05 21 513 2,338
2021-04 22 488 2,327
2021-03 17 464 1,721
2021-02 18 556 2,156
2021-01 20 535 2,303
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų