Oficialus pavadinimas: Všį Neformalaus mokymosi klubas "MES"

Všį Neformalaus mokymosi klubas "MES" Įmonės kodas 302899015

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Všį Neformalaus mokymosi klubas "MES" (draudėjo kodas 2186802, mokesčių mokėtojo kodas 302899015) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 2 darbuotojai (apdraustieji).

Všį Neformalaus mokymosi klubas "MES" (302899015) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 2 - -
2024-08 1 - -
2024-07 1 - -
2024-06 1 - -
2024-05 1 - -
2024-03 1 - -
2024-02 1 - -
2024-01 1 - -
2023-12 1 - -
2023-11 1 - -
2023-10 3 - -
2023-09 5 347 408
2023-08 5 390 454
2023-07 5 390 454
2023-06 5 409 477
2023-05 5 440 524
2023-04 5 409 485
2023-03 5 405 481
2023-02 5 277 322
2023-01 3 - -
2022-12 3 - -
2022-11 3 - -
2022-10 3 - -
2022-09 3 - -
2022-08 3 - -
2022-07 3 - -
2022-06 3 - -
2022-05 3 - -
2022-04 3 - -
2022-03 3 - -
2022-02 3 - -
2022-01 3 - -
2021-12 3 - -
2021-11 3 - -
2021-10 4 252 234
2021-09 3 - -
2021-08 5 659 790
2021-07 5 363 428
2021-06 5 364 417
2021-05 6 343 475
2021-04 5 347 405
2021-03 5 330 384
2021-02 4 414 377
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų