Oficialus pavadinimas: "Švyturio taksi", UAB

"Švyturio taksi", UAB Įmonės kodas 302897103

"Švyturio taksi", UAB PVM kodas LT100009069716 nuo 2014-12-30 (prieš 9 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Švyturio taksi", UAB (draudėjo kodas 2186676, mokesčių mokėtojo kodas 302897103) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Švyturio taksi", UAB (302897103) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 722 673
2024-02 5 912 1,079
2024-01 4 543 499
2023-12 4 365 329
2023-11 3 - -
2023-10 4 434 396
2023-09 3 - -
2023-08 4 648 579
2023-07 4 653 584
2023-06 6 525 714
2023-05 6 620 866
2023-04 6 589 808
2023-03 5 536 625
2023-02 6 548 734
2023-01 5 635 723
2022-12 4 423 380
2022-11 4 570 509
2022-10 5 624 713
2022-09 5 604 689
2022-08 5 378 430
2022-07 4 619 578
2022-06 3 - -
2022-05 3 - -
2022-04 3 - -
2022-03 3 - -
2022-02 3 - -
2022-01 3 - -
2021-12 4 465 430
2021-11 5 474 554
2021-10 4 532 496
2021-09 5 504 589
2021-08 6 595 793
2021-07 5 634 713
2021-06 6 638 865
2021-05 5 602 686
2021-04 6 554 750
2021-03 7 718 1,148
2021-02 6 563 774
2021-01 7 595 942
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų