Oficialus pavadinimas: DEKOR8, UAB

DEKOR8, UAB Įmonės kodas 302887212

DEKOR8, UAB PVM kodas LT100007230218 nuo 2012-10-30 (prieš 11 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje DEKOR8, UAB (draudėjo kodas 2185034, mokesčių mokėtojo kodas 302887212) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

DEKOR8, UAB (302887212) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 563 547
2024-02 5 424 514
2024-01 5 483 586
2023-12 5 520 632
2023-11 6 486 703
2023-10 6 634 897
2023-09 6 633 897
2023-08 7 539 890
2023-07 7 607 1,006
2023-06 7 639 1,060
2023-05 7 649 1,080
2023-04 7 579 958
2023-03 7 520 858
2023-02 6 604 854
2023-01 5 592 718
2022-12 5 450 544
2022-11 5 449 544
2022-10 7 418 707
2022-09 7 468 794
2022-08 7 604 1,026
2022-07 7 502 853
2022-06 7 559 928
2022-05 8 526 1,002
2022-04 7 405 685
2022-03 7 443 752
2022-02 7 469 789
2022-01 6 508 722
2021-12 7 433 718
2021-11 9 524 1,124
2021-10 8 443 845
2021-09 7 446 741
2021-08 7 516 858
2021-07 6 466 673
2021-06 6 480 690
2021-05 6 514 733
2021-04 6 514 729
2021-03 6 481 687
2021-02 8 706 1,363
2021-01 7 429 726
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų