Oficialus pavadinimas: "VIA GIDAS", UAB

"VIA GIDAS", UAB Įmonės kodas 302885389

"VIA GIDAS", UAB PVM kodas LT100007551613 nuo 2013-03-12 (prieš 11 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "VIA GIDAS", UAB (draudėjo kodas 2184662, mokesčių mokėtojo kodas 302885389) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-02 mėnesio gale dirbo 6 darbuotojai (apdraustieji).

"VIA GIDAS", UAB (302885389) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-02 6 321 439
2024-01 6 322 440
2023-12 6 336 464
2023-11 6 337 465
2023-10 7 370 587
2023-09 7 310 497
2023-08 7 311 498
2023-07 7 310 497
2023-06 7 311 499
2023-05 7 311 498
2023-04 7 310 497
2023-03 7 311 499
2023-02 7 278 450
2023-01 7 311 499
2022-12 7 291 465
2022-11 7 291 464
2022-10 7 287 459
2022-09 7 291 466
2022-08 7 293 467
2022-07 7 282 449
2022-06 7 283 446
2022-05 8 257 465
2022-04 6 313 422
2022-03 6 298 403
2022-02 5 358 405
2022-01 5 361 410
2021-12 5 324 365
2021-11 5 316 356
2021-10 5 318 358
2021-09 4 366 328
2021-08 5 296 331
2021-07 5 305 342
2021-06 5 296 331
2021-05 5 324 365
2021-04 5 253 281
2021-03 5 324 365
2021-02 5 323 364
2021-01 5 323 364
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų