Oficialus pavadinimas: "L2L", UAB

"L2L", UAB Įmonės kodas 302879169

"L2L", UAB PVM kodas LT100010272512 nuo 2016-07-13 (prieš 8 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "L2L", UAB (draudėjo kodas 2183902, mokesčių mokėtojo kodas 302879169) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

"L2L", UAB (302879169) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 3 - -
2024-08 3 - -
2024-07 3 - -
2024-06 4 669 618
2024-05 4 703 647
2024-04 4 678 626
2024-03 4 672 620
2024-02 4 615 572
2024-01 4 600 560
2023-12 4 727 668
2023-11 4 680 627
2023-10 4 531 486
2023-09 4 505 464
2023-08 3 - -
2023-07 3 - -
2023-06 4 546 499
2023-05 4 406 366
2023-04 3 - -
2023-03 4 554 509
2023-02 4 579 536
2023-01 4 620 571
2022-12 4 608 561
2022-11 3 - -
2022-10 3 - -
2022-09 3 - -
2022-08 2 - -
2022-07 2 - -
2022-06 3 - -
2022-05 3 - -
2022-04 3 - -
2022-03 3 - -
2022-02 3 - -
2022-01 3 - -
2021-12 3 - -
2021-11 3 - -
2021-10 4 210 185
2021-09 3 - -
2021-08 2 - -
2021-07 2 - -
2021-06 2 - -
2021-05 2 - -
2021-04 2 - -
2021-03 1 - -
2021-02 1 - -
2021-01 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų