Oficialus pavadinimas: "Dydis", UAB

"Dydis", UAB Įmonės kodas 302877093

"Dydis", UAB PVM kodas LT100009412415 nuo 2015-05-14 (prieš 9 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Dydis", UAB (draudėjo kodas 2182987, mokesčių mokėtojo kodas 302877093) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2023-09 mėnesio gale dirbo 17 darbuotojai (apdraustieji).

"Dydis", UAB (302877093) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2023-09 17 3,892 15,338
2023-08 19 1,141 4,997
2023-07 21 863 3,970
2023-06 20 856 3,801
2023-05 17 1,144 4,319
2023-04 17 860 3,231
2023-03 18 1,055 4,126
2023-02 18 923 3,667
2023-01 21 1,055 4,983
2022-12 21 942 4,407
2022-11 21 940 4,385
2022-10 21 970 4,547
2022-09 24 918 4,920
2022-08 29 970 6,260
2022-07 29 928 5,989
2022-06 27 1,029 6,099
2022-05 28 881 5,467
2022-04 26 840 4,874
2022-03 23 817 4,201
2022-02 24 649 3,458
2022-01 23 742 3,824
2021-12 23 791 4,075
2021-11 25 730 4,093
2021-10 23 744 3,838
2021-09 25 658 3,711
2021-08 29 768 5,055
2021-07 28 817 5,239
2021-06 26 719 4,255
2021-05 23 734 3,901
2021-04 22 728 3,738
2021-03 21 803 3,932
2021-02 22 729 3,725
2021-01 22 754 3,857
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų