Oficialus pavadinimas: D. BINDZIENĖS IĮ

D. BINDZIENĖS IĮ Įmonės kodas 302867366

D. BINDZIENĖS IĮ PVM kodas LT100007723419 nuo 2013-05-15 (prieš 11 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje D. BINDZIENĖS IĮ (draudėjo kodas 2180992, mokesčių mokėtojo kodas 302867366) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

D. BINDZIENĖS IĮ (302867366) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 4 790 710
2024-08 4 731 654
2024-07 4 743 665
2024-06 4 805 726
2024-05 4 760 682
2024-04 3 - -
2024-03 3 - -
2024-02 3 - -
2024-01 3 - -
2023-12 3 - -
2023-11 3 - -
2023-10 3 - -
2023-09 3 - -
2023-08 3 - -
2023-07 4 634 590
2023-06 4 400 363
2023-05 3 - -
2023-04 3 - -
2023-03 4 639 594
2023-02 4 639 595
2023-01 3 - -
2022-12 3 - -
2022-11 3 - -
2022-10 3 - -
2022-09 3 - -
2022-08 4 698 624
2022-07 4 566 505
2022-06 4 545 474
2022-05 4 544 482
2022-04 3 - -
2022-03 4 544 488
2022-02 3 - -
2022-01 4 411 366
2021-12 3 - -
2021-11 3 - -
2021-10 3 - -
2021-09 3 - -
2021-08 3 - -
2021-07 3 - -
2021-06 3 - -
2021-05 4 380 326
2021-04 3 - -
2021-03 3 - -
2021-02 3 - -
2021-01 4 398 341
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų