Oficialus pavadinimas: "Scidit", UAB

"Scidit", UAB Įmonės kodas 302867067

"Scidit", UAB PVM kodas LT100007146411 nuo 2012-09-26 (prieš 11 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Scidit", UAB (draudėjo kodas 2181951, mokesčių mokėtojo kodas 302867067) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 2 darbuotojai (apdraustieji).

"Scidit", UAB (302867067) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 2 - -
2024-02 3 - -
2024-01 2 - -
2023-12 2 - -
2023-11 2 - -
2023-10 3 - -
2023-09 3 - -
2023-08 3 - -
2023-07 4 970 843
2023-06 5 1,171 1,263
2023-05 4 1,133 982
2023-04 4 1,337 1,155
2023-03 4 1,133 982
2023-02 4 1,133 982
2023-01 4 1,228 1,084
2022-12 3 - -
2022-11 4 1,076 951
2022-10 5 565 654
2022-09 4 406 391
2022-08 4 427 411
2022-07 4 772 742
2022-06 4 768 737
2022-05 4 773 742
2022-04 4 634 609
2022-03 5 481 578
2022-02 4 632 608
2022-01 4 915 879
2021-12 4 634 603
2021-11 4 632 601
2021-10 4 441 420
2021-09 4 634 603
2021-08 5 671 774
2021-07 4 1,011 916
2021-06 4 1,011 916
2021-05 4 1,011 916
2021-04 4 1,011 916
2021-03 4 1,007 913
2021-02 4 1,007 913
2021-01 4 1,007 913
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų