Oficialus pavadinimas: "Vakarų frontas LT", UAB

"Vakarų frontas LT", UAB Įmonės kodas 302859939

"Vakarų frontas LT", UAB PVM kodas LT100008015913 nuo 2013-09-23 (prieš 11 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Pastaba: Kas mėnesį teikiami įmonės duomenys

Įmonėje "Vakarų frontas LT", UAB (draudėjo kodas 2179850, mokesčių mokėtojo kodas 302859939) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2023-09 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

"Vakarų frontas LT", UAB (302859939) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2023-09 5 762 879
2023-08 5 732 843
2023-07 5 714 821
2023-06 5 732 843
2023-05 5 764 883
2023-04 5 800 927
2023-03 5 880 1,026
2023-02 5 768 888
2023-01 5 852 991
2022-12 5 1,025 1,195
2022-11 4 705 637
2022-10 4 717 649
2022-09 4 705 637
2022-08 4 705 637
2022-07 4 675 608
2022-06 4 692 625
2022-05 4 667 601
2022-04 4 600 536
2022-03 4 684 617
2022-02 4 600 536
2022-01 4 523 471
2021-12 4 678 609
2021-11 4 671 603
2021-10 4 567 504
2021-09 4 567 504
2021-08 4 567 504
2021-07 4 577 514
2021-06 4 567 504
2021-05 4 599 534
2021-04 4 567 504
2021-03 4 567 504
2021-02 4 567 504
2021-01 4 549 488
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų