Oficialus pavadinimas: PR klinika, UAB

PR klinika, UAB Įmonės kodas 302852446

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje PR klinika, UAB (draudėjo kodas 2178304, mokesčių mokėtojo kodas 302852446) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

PR klinika, UAB (302852446) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 4 834 737
2024-08 4 914 813
2024-07 4 945 847
2024-06 4 827 740
2024-05 4 950 851
2024-04 5 717 801
2024-03 5 765 861
2024-02 5 726 807
2024-01 5 660 727
2023-12 5 619 674
2023-11 5 672 734
2023-10 5 641 697
2023-09 6 1,264 1,764
2023-08 6 621 830
2023-07 6 606 812
2023-06 6 633 850
2023-05 5 716 800
2023-04 5 644 721
2023-03 5 789 882
2023-02 5 669 746
2023-01 5 732 818
2022-12 4 727 640
2022-11 5 656 717
2022-10 5 686 753
2022-09 5 719 791
2022-08 5 726 809
2022-07 3 - -
2022-06 3 - -
2022-05 3 - -
2022-04 3 - -
2022-03 3 - -
2022-02 3 - -
2022-01 3 - -
2021-12 3 - -
2021-11 3 - -
2021-10 3 - -
2021-09 3 - -
2021-08 3 - -
2021-07 3 - -
2021-06 3 - -
2021-05 3 - -
2021-04 3 - -
2021-03 3 - -
2021-02 3 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų