Oficialus pavadinimas: Ruzita, UAB

Ruzita, UAB Įmonės kodas 302845238

Ruzita, UAB PVM kodas LT100007080817 nuo 2019-12-23 (prieš 4 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Ruzita, UAB (draudėjo kodas 2177104, mokesčių mokėtojo kodas 302845238) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 6 darbuotojai (apdraustieji).

Ruzita, UAB (302845238) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 6 632 892
2024-02 6 773 1,098
2024-01 6 773 1,098
2023-12 6 558 787
2023-11 9 394 832
2023-10 10 434 1,003
2023-09 10 524 1,195
2023-08 10 529 1,205
2023-07 10 553 1,254
2023-06 7 737 1,177
2023-05 7 633 1,022
2023-04 6 702 972
2023-03 5 842 971
2023-02 5 1,004 1,168
2023-01 5 1,088 1,270
2022-12 5 585 664
2022-11 5 585 664
2022-10 6 488 665
2022-09 10 299 679
2022-08 8 344 632
2022-07 5 215 251
2022-06 5 393 461
2022-05 4 563 522
2022-04 4 371 339
2022-03 4 455 419
2022-02 4 279 259
2022-01 2 - -
2021-12 3 - -
2021-11 3 - -
2021-10 3 - -
2021-09 5 392 437
2021-08 9 454 891
2021-07 8 224 402
2021-06 3 - -
2021-05 3 - -
2021-04 3 - -
2021-03 3 - -
2021-02 4 465 417
2021-01 4 610 553
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų