Oficialus pavadinimas: KVK Service, UAB

KVK Service, UAB Įmonės kodas 302838254

KVK Service, UAB PVM kodas LT100007071717 nuo 2012-08-23 (prieš 12 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje KVK Service, UAB (draudėjo kodas 2175448, mokesčių mokėtojo kodas 302838254) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 11 darbuotojai (apdraustieji).

KVK Service, UAB (302838254) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 11 1,424 3,529
2024-02 11 1,323 3,265
2024-01 11 1,360 3,352
2023-12 11 1,360 3,351
2023-11 11 1,360 3,351
2023-10 13 1,152 3,354
2023-09 13 1,152 3,354
2023-08 12 1,247 3,351
2023-07 10 1,313 2,961
2023-06 10 1,235 2,795
2023-05 9 1,371 2,793
2023-04 9 1,371 2,793
2023-03 8 1,027 1,792
2023-02 3 - -
2023-01 2 - -
2022-12 3 - -
2022-11 3 - -
2022-10 5 1,372 1,588
2022-09 5 1,396 1,614
2022-08 5 1,396 1,614
2022-07 2 - -
2022-06 2 - -
2022-05 2 - -
2022-04 2 - -
2022-03 2 - -
2022-02 2 - -
2022-01 2 - -
2021-12 2 - -
2021-11 2 - -
2021-10 1 - -
2021-09 1 - -
2021-08 1 - -
2021-07 1 - -
2021-06 1 - -
2021-05 1 - -
2021-04 1 - -
2021-03 1 - -
2021-02 1 - -
2021-01 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų