Oficialus pavadinimas: "RAMTRAVEL", UAB

"RAMTRAVEL", UAB Įmonės kodas 302835938

"RAMTRAVEL", UAB PVM kodas LT100007046211 nuo 2012-08-14 (prieš 12 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "RAMTRAVEL", UAB (draudėjo kodas 2175253, mokesčių mokėtojo kodas 302835938) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-08 mėnesio gale dirbo 1 darbuotojai (apdraustieji).

"RAMTRAVEL", UAB (302835938) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-08 1 - -
2024-07 1 - -
2024-06 1 - -
2024-04 1 - -
2024-03 1 - -
2024-02 1 - -
2024-01 1 - -
2023-12 2 - -
2023-11 2 - -
2023-10 2 - -
2023-09 2 - -
2023-08 2 - -
2023-07 2 - -
2023-06 2 - -
2023-05 2 - -
2023-04 2 - -
2023-03 2 - -
2023-02 2 - -
2023-01 2 - -
2022-12 2 - -
2022-11 3 - -
2022-10 4 718 696
2022-09 5 651 785
2022-08 4 761 728
2022-07 4 828 793
2022-06 4 735 703
2022-05 4 715 683
2022-04 4 713 681
2022-03 4 742 710
2022-02 4 691 660
2022-01 4 716 685
2021-12 5 589 702
2021-11 5 629 751
2021-10 5 689 820
2021-09 4 690 651
2021-08 4 673 635
2021-07 4 779 736
2021-06 5 526 621
2021-05 5 515 609
2021-04 5 407 478
2021-03 5 525 620
2021-02 5 644 768
2021-01 5 840 995
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų