Oficialus pavadinimas: "VABALIS", UAB

"VABALIS", UAB Įmonės kodas 302831690

"VABALIS", UAB PVM kodas LT100009957114 nuo 2016-02-17 (prieš 8 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "VABALIS", UAB (draudėjo kodas 2174405, mokesčių mokėtojo kodas 302831690) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"VABALIS", UAB (302831690) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 640 621
2024-02 4 621 603
2024-01 4 571 554
2023-12 4 508 493
2023-11 4 551 534
2023-10 4 535 519
2023-09 4 507 492
2023-08 4 728 707
2023-07 4 621 603
2023-06 4 636 618
2023-05 4 599 582
2023-04 4 550 534
2023-03 4 553 537
2023-02 4 482 468
2023-01 4 520 504
2022-12 4 441 426
2022-11 4 481 466
2022-10 4 553 535
2022-09 4 544 526
2022-08 5 434 525
2022-07 4 523 506
2022-06 4 468 453
2022-05 4 482 467
2022-04 4 518 501
2022-03 4 483 468
2022-02 4 436 422
2022-01 4 451 436
2021-12 4 399 385
2021-11 4 427 412
2021-10 4 411 397
2021-09 4 394 379
2021-08 4 531 511
2021-07 4 466 449
2021-06 4 402 387
2021-05 4 494 475
2021-04 4 442 427
2021-03 4 475 458
2021-02 4 422 408
2021-01 4 443 427
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų