Oficialus pavadinimas: Kleismantas, UAB

Kleismantas, UAB Įmonės kodas 302823964

Kleismantas, UAB PVM kodas LT100007115813 nuo 2012-09-28 (prieš 11 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Kleismantas, UAB (draudėjo kodas 2172349, mokesčių mokėtojo kodas 302823964) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

Kleismantas, UAB (302823964) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 512 465
2024-02 4 510 463
2024-01 4 512 465
2023-12 4 465 422
2023-11 4 465 422
2023-10 4 465 422
2023-09 4 454 412
2023-08 4 478 433
2023-07 3 - -
2023-06 3 - -
2023-05 3 - -
2023-04 4 609 566
2023-03 4 642 598
2023-02 4 642 598
2023-01 4 642 598
2022-12 4 566 522
2022-11 4 501 467
2022-10 3 - -
2022-09 4 557 515
2022-08 4 566 522
2022-07 4 561 518
2022-06 4 566 522
2022-05 4 566 522
2022-04 4 566 522
2022-03 4 569 525
2022-02 4 566 522
2022-01 4 566 522
2021-12 5 522 587
2021-11 5 346 379
2021-10 5 522 587
2021-09 5 522 587
2021-08 5 522 587
2021-07 5 522 587
2021-06 5 522 587
2021-05 5 522 587
2021-04 5 522 587
2021-03 5 522 587
2021-02 5 522 587
2021-01 5 522 587
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų