Oficialus pavadinimas: "VIA-RETA", UAB

"VIA-RETA", UAB Įmonės kodas 302799449

"VIA-RETA", UAB PVM kodas LT100006945417 nuo 2012-06-28 (prieš 12 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "VIA-RETA", UAB (draudėjo kodas 2166405, mokesčių mokėtojo kodas 302799449) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"VIA-RETA", UAB (302799449) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 650 590
2024-02 4 650 590
2024-01 4 650 590
2023-12 4 637 576
2023-11 4 629 570
2023-10 4 637 576
2023-09 4 535 478
2023-08 4 623 563
2023-07 4 636 576
2023-06 4 483 426
2023-05 4 476 418
2023-04 4 523 466
2023-03 4 554 496
2023-02 4 637 576
2023-01 4 637 576
2022-12 4 573 517
2022-11 4 701 626
2022-10 4 708 662
2022-09 4 719 671
2022-08 4 710 663
2022-07 4 708 662
2022-06 4 609 566
2022-05 4 586 544
2022-04 4 638 594
2022-03 4 575 533
2022-02 4 599 556
2022-01 4 638 594
2021-12 4 577 537
2021-11 4 563 523
2021-10 4 562 522
2021-09 4 558 518
2021-08 4 562 521
2021-07 4 555 515
2021-06 4 555 515
2021-05 4 555 515
2021-04 4 555 515
2021-03 3 - -
2021-02 3 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų