Oficialus pavadinimas: Asociacija "Klaipėdos regionas"

Asociacija "Klaipėdos regionas" Įmonės kodas 302798913

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Asociacija "Klaipėdos regionas" (draudėjo kodas 2166033, mokesčių mokėtojo kodas 302798913) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

Asociacija "Klaipėdos regionas" (302798913) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 2,935 2,849
2024-02 4 3,025 2,937
2024-01 4 2,910 2,825
2023-12 4 3,069 2,980
2023-11 4 2,675 2,597
2023-10 5 2,249 2,682
2023-09 5 2,298 2,737
2023-08 5 2,730 3,251
2023-07 5 2,211 2,674
2023-06 5 2,438 2,949
2023-05 5 2,246 2,716
2023-04 5 2,219 2,684
2023-03 5 2,410 2,915
2023-02 5 2,360 2,855
2023-01 5 2,734 3,308
2022-12 4 3,058 2,950
2022-11 3 - -
2022-10 3 - -
2022-09 3 - -
2022-08 3 - -
2022-07 4 2,386 2,282
2022-06 4 2,147 2,048
2022-05 4 2,104 2,019
2022-04 3 - -
2022-03 3 - -
2022-02 3 - -
2022-01 3 - -
2021-12 3 - -
2021-11 3 - -
2021-10 3 - -
2021-09 3 - -
2021-08 3 - -
2021-07 3 - -
2021-06 3 - -
2021-05 3 - -
2021-04 3 - -
2021-03 3 - -
2021-02 3 - -
2021-01 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų