Oficialus pavadinimas: Devila, UAB

Devila, UAB Įmonės kodas 302788100

Devila, UAB PVM kodas LT100007342914 nuo 2012-12-21 (prieš 11 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Devila, UAB (draudėjo kodas 2162176, mokesčių mokėtojo kodas 302788100) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 1 darbuotojai (apdraustieji).

Devila, UAB (302788100) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 1 - -
2024-08 1 - -
2024-07 1 - -
2024-05 1 - -
2024-04 1 - -
2024-03 1 - -
2024-02 1 - -
2024-01 1 - -
2023-12 1 - -
2023-11 2 - -
2023-10 1 - -
2023-09 1 - -
2023-08 1 - -
2023-07 1 - -
2023-06 2 - -
2023-05 2 - -
2023-04 2 - -
2023-03 1 - -
2023-02 3 - -
2022-11 4 478 409
2022-10 4 478 409
2022-09 4 426 365
2022-08 5 835 958
2022-07 6 565 759
2022-06 9 360 736
2022-05 6 487 699
2022-04 5 825 978
2022-03 3 - -
2022-02 4 736 688
2022-01 4 944 885
2021-12 9 894 1,858
2021-11 10 845 1,938
2021-10 9 531 1,071
2021-09 14 732 2,359
2021-08 15 743 2,581
2021-07 14 587 1,919
2021-06 9 727 1,541
2021-05 15 860 2,934
2021-04 15 664 2,286
2021-03 10 798 1,835
2021-02 10 753 1,723
2021-01 10 956 2,222
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų