Oficialus pavadinimas: Viešoji įstaiga "EM TALENTS"

Viešoji įstaiga "EM TALENTS" Įmonės kodas 302779845

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Viešoji įstaiga "EM TALENTS" (draudėjo kodas 2160162, mokesčių mokėtojo kodas 302779845) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

Viešoji įstaiga "EM TALENTS" (302779845) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 5 349 377
2024-02 5 349 377
2024-01 5 349 377
2023-12 5 317 343
2023-11 5 317 343
2023-10 5 317 343
2023-09 5 401 432
2023-08 5 401 432
2023-07 5 401 432
2023-06 5 401 432
2023-05 5 401 432
2023-04 5 401 432
2023-03 5 401 432
2023-02 5 401 432
2023-01 5 401 432
2022-12 5 372 400
2022-11 5 372 400
2022-10 5 372 400
2022-09 5 372 400
2022-08 5 372 400
2022-07 5 372 400
2022-06 5 372 400
2022-05 5 372 400
2022-04 5 372 400
2022-03 5 372 400
2022-02 5 372 400
2022-01 5 372 400
2021-12 5 326 350
2021-11 5 326 350
2021-10 5 326 366
2021-09 5 326 366
2021-08 5 326 366
2021-07 5 326 366
2021-06 5 326 350
2021-05 5 326 350
2021-04 5 273 294
2021-03 4 208 180
2021-02 3 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų