Oficialus pavadinimas: "MDLab", UAB

"MDLab", UAB Įmonės kodas 302761861

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "MDLab", UAB (draudėjo kodas 2153484, mokesčių mokėtojo kodas 302761861) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

"MDLab", UAB (302761861) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 3 - -
2024-08 3 - -
2024-07 3 - -
2024-06 3 - -
2024-05 4 1,483 1,317
2024-04 3 - -
2024-03 3 - -
2024-02 3 - -
2024-01 3 - -
2023-12 3 - -
2023-11 3 - -
2023-10 3 - -
2023-09 3 - -
2023-08 3 - -
2023-07 3 - -
2023-06 3 - -
2023-05 3 - -
2023-04 3 - -
2023-03 3 - -
2023-02 4 1,269 1,119
2023-01 4 1,425 1,271
2022-12 4 880 769
2022-11 4 1,113 993
2022-10 4 1,384 1,253
2022-09 4 1,234 1,109
2022-08 4 1,099 978
2022-07 4 1,035 918
2022-06 4 1,132 975
2022-05 4 1,128 972
2022-04 4 983 848
2022-03 4 896 774
2022-02 4 983 848
2022-01 4 983 848
2021-12 4 950 818
2021-11 4 950 818
2021-10 4 949 818
2021-09 4 885 764
2021-08 4 956 824
2021-07 4 948 817
2021-06 4 948 817
2021-05 4 948 817
2021-04 4 948 817
2021-03 4 963 830
2021-02 4 948 817
2021-01 4 900 776
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų