Oficialus pavadinimas: "JANOLITA", UAB

"JANOLITA", UAB Įmonės kodas 302760706

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "JANOLITA", UAB (draudėjo kodas 2153282, mokesčių mokėtojo kodas 302760706) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

"JANOLITA", UAB (302760706) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 3 - -
2024-08 4 412 393
2024-07 4 432 413
2024-06 4 572 549
2024-05 4 567 544
2024-04 4 574 550
2024-03 4 574 544
2024-02 4 562 534
2024-01 4 562 534
2023-12 5 440 519
2023-11 4 1,085 974
2023-10 4 1,085 974
2023-09 4 1,085 974
2023-08 4 1,086 976
2023-07 3 - -
2023-06 3 - -
2023-05 3 - -
2023-04 3 - -
2023-03 3 - -
2023-02 3 - -
2023-01 3 - -
2022-12 3 - -
2022-11 3 - -
2022-10 3 - -
2022-09 3 - -
2022-08 3 - -
2022-07 3 - -
2022-06 3 - -
2022-05 3 - -
2022-04 3 - -
2022-03 4 843 815
2022-02 4 722 699
2022-01 4 783 758
2021-12 4 746 721
2021-11 4 743 717
2021-10 4 744 718
2021-09 4 746 721
2021-08 4 750 724
2021-07 4 745 719
2021-06 4 714 689
2021-05 3 - -
2021-04 4 656 632
2021-03 4 748 722
2021-02 4 668 644
2021-01 4 685 661
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų