Oficialus pavadinimas: "Drąsos kelias" politinė partija

"Drąsos kelias" politinė partija Įmonės kodas 302747527

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Pastaba: Kas mėnesį teikiami įmonės duomenys

Įmonėje "Drąsos kelias" politinė partija (draudėjo kodas 2148828, mokesčių mokėtojo kodas 302747527) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2023-11 mėnesio gale dirbo 2 darbuotojai (apdraustieji).

"Drąsos kelias" politinė partija (302747527) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2023-11 2 - -
2023-10 2 - -
2023-09 2 - -
2023-08 3 - -
2023-07 3 - -
2023-06 3 - -
2023-05 4 1,080 927
2023-04 4 1,017 874
2023-03 4 1,075 922
2023-02 4 1,030 884
2023-01 3 - -
2022-12 5 1,359 1,526
2022-11 5 980 1,091
2022-10 5 980 1,091
2022-09 5 980 1,091
2022-08 5 1,021 1,137
2022-07 5 980 1,091
2022-06 5 940 1,043
2022-05 5 940 1,043
2022-04 5 940 1,043
2022-03 5 940 1,043
2022-02 5 940 1,043
2022-01 5 940 1,043
2021-12 5 940 1,037
2021-11 5 940 1,037
2021-10 5 940 1,037
2021-09 5 940 1,037
2021-08 5 940 1,037
2021-07 5 940 1,037
2021-06 6 1,038 1,360
2021-05 6 866 1,121
2021-04 6 866 1,121
2021-03 7 741 1,120
2021-02 6 633 827
2021-01 6 586 762
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų