Oficialus pavadinimas: MARISTAL, UAB

MARISTAL, UAB Įmonės kodas 302720633

MARISTAL, UAB PVM kodas LT100006651119 nuo 2012-02-17 (prieš 12 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje MARISTAL, UAB (draudėjo kodas 2143081, mokesčių mokėtojo kodas 302720633) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

MARISTAL, UAB (302720633) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 1,592 1,446
2024-02 4 1,500 1,359
2024-01 4 1,543 1,396
2023-12 4 1,396 1,271
2023-11 4 1,398 1,273
2023-10 4 1,453 1,327
2023-09 4 1,384 1,249
2023-08 4 1,309 1,186
2023-07 4 1,258 1,142
2023-06 4 1,265 1,149
2023-05 4 1,265 1,149
2023-04 4 1,260 1,144
2023-03 4 1,301 1,179
2023-02 4 1,311 1,187
2023-01 4 1,265 1,149
2022-12 4 1,197 1,091
2022-11 4 1,175 1,072
2022-10 4 1,178 1,074
2022-09 4 1,086 985
2022-08 4 1,092 990
2022-07 4 927 850
2022-06 3 - -
2022-05 3 - -
2022-04 2 - -
2022-03 2 - -
2022-02 3 - -
2022-01 3 - -
2021-12 3 - -
2021-11 3 - -
2021-10 3 - -
2021-09 3 - -
2021-08 3 - -
2021-07 3 - -
2021-06 3 - -
2021-05 3 - -
2021-04 3 - -
2021-03 3 - -
2021-02 3 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų