Oficialus pavadinimas: "ANGLETER", UAB

"ANGLETER", UAB Įmonės kodas 302697608

"ANGLETER", UAB PVM kodas LT100008160915 nuo 2013-11-26 (prieš 10 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "ANGLETER", UAB (draudėjo kodas 2135648, mokesčių mokėtojo kodas 302697608) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 8 darbuotojai (apdraustieji).

"ANGLETER", UAB (302697608) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 8 2,089 3,863
2024-02 7 2,161 3,514
2024-01 7 1,412 2,269
2023-12 7 775 1,218
2023-11 5 1,040 1,167
2023-10 9 1,304 2,657
2023-09 9 1,262 2,575
2023-08 9 1,262 2,575
2023-07 9 1,193 2,438
2023-06 10 1,031 2,291
2023-05 8 1,051 1,874
2023-04 9 1,187 2,372
2023-03 9 1,070 2,141
2023-02 9 1,190 2,379
2023-01 11 1,203 2,933
2022-12 10 1,098 2,433
2022-11 9 905 1,810
2022-10 7 1,039 1,617
2022-09 7 1,028 1,601
2022-08 6 1,005 1,345
2022-07 6 1,005 1,345
2022-06 6 1,005 1,345
2022-05 6 1,005 1,345
2022-04 7 981 1,528
2022-03 7 1,020 1,588
2022-02 6 938 1,256
2022-01 5 889 996
2021-12 4 429 391
2021-11 2 - -
2021-10 3 - -
2021-03 1 - -
2021-02 1 - -
2021-01 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų