Oficialus pavadinimas: "LABANORO DŪDA", UAB

"LABANORO DŪDA", UAB Įmonės kodas 302691929

"LABANORO DŪDA", UAB PVM kodas LT100007141515 nuo 2012-09-25 (prieš 12 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "LABANORO DŪDA", UAB (draudėjo kodas 2134114, mokesčių mokėtojo kodas 302691929) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 2 darbuotojai (apdraustieji).

"LABANORO DŪDA", UAB (302691929) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 2 - -
2024-02 3 - -
2024-01 3 - -
2023-12 3 - -
2023-11 3 - -
2023-10 3 - -
2023-09 2 - -
2023-08 10 729 1,575
2023-07 10 770 1,673
2023-06 5 706 756
2023-05 5 702 751
2023-04 5 563 602
2023-03 2 - -
2023-02 3 - -
2023-01 4 641 575
2022-12 4 392 352
2022-11 3 - -
2022-10 6 643 846
2022-09 6 627 826
2022-08 15 728 2,349
2022-07 14 545 1,648
2022-06 4 575 514
2022-05 3 - -
2022-04 3 - -
2022-03 5 330 369
2022-02 3 - -
2022-01 4 436 396
2021-12 4 508 454
2021-11 4 496 445
2021-10 4 509 455
2021-09 9 272 537
2021-08 17 380 1,396
2021-07 16 371 1,287
2021-06 4 399 363
2021-05 4 519 465
2021-04 4 506 452
2021-03 4 510 456
2021-02 4 493 441
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų