Oficialus pavadinimas: "JORUSKO", UAB

"JORUSKO", UAB Įmonės kodas 302691758

"JORUSKO", UAB PVM kodas LT100006498416 nuo 2012-08-28 (prieš 12 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "JORUSKO", UAB (draudėjo kodas 2134121, mokesčių mokėtojo kodas 302691758) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"JORUSKO", UAB (302691758) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 1,040 969
2024-02 3 - -
2024-01 4 756 695
2023-12 4 893 835
2023-11 4 749 695
2023-10 4 843 786
2023-09 4 902 843
2023-08 4 905 847
2023-07 4 893 835
2023-06 3 - -
2023-05 4 692 640
2023-04 4 748 694
2023-03 4 902 843
2023-02 4 876 819
2023-01 4 835 779
2022-12 4 768 711
2022-11 4 858 799
2022-10 3 - -
2022-09 3 - -
2022-08 4 814 756
2022-07 4 1,003 940
2022-06 4 941 879
2022-05 4 955 892
2022-04 3 - -
2022-03 4 806 761
2022-02 4 916 856
2022-01 4 926 865
2021-12 4 1,014 948
2021-11 4 803 744
2021-10 4 944 881
2021-09 4 735 678
2021-08 5 1,204 1,367
2021-07 4 1,014 948
2021-06 4 1,012 947
2021-05 4 937 874
2021-04 3 - -
2021-03 3 - -
2021-02 4 774 706
2021-01 4 851 771
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų