Oficialus pavadinimas: "Balėnų MK", UAB

"Balėnų MK", UAB Įmonės kodas 302681899

"Balėnų MK", UAB PVM kodas LT100006459919 nuo 2011-11-11 (prieš 12 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Balėnų MK", UAB (draudėjo kodas 2130707, mokesčių mokėtojo kodas 302681899) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Balėnų MK", UAB (302681899) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 888 834
2024-02 3 - -
2024-01 3 - -
2023-12 3 - -
2023-11 3 - -
2023-10 3 - -
2023-09 3 - -
2023-08 4 797 706
2023-07 3 - -
2023-06 3 - -
2023-05 3 - -
2023-04 2 - -
2023-03 4 1,233 1,166
2023-02 4 1,036 967
2023-01 4 747 704
2022-12 4 893 834
2022-11 6 809 1,121
2022-10 6 868 1,205
2022-09 5 761 884
2022-08 5 651 735
2022-07 4 652 597
2022-06 5 571 649
2022-05 5 636 718
2022-04 5 670 754
2022-03 4 652 597
2022-02 4 603 550
2022-01 4 574 527
2021-12 6 1,041 1,445
2021-11 8 578 1,066
2021-10 9 558 1,161
2021-09 9 568 1,177
2021-08 8 488 889
2021-07 9 574 1,192
2021-06 8 570 1,063
2021-05 9 459 959
2021-04 8 550 1,023
2021-03 6 557 778
2021-02 7 504 819
2021-01 7 452 726
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų