Oficialus pavadinimas: "Ponas Balionas", UAB

"Ponas Balionas", UAB Įmonės kodas 302678579

"Ponas Balionas", UAB PVM kodas LT100006486412 nuo 2011-11-25 (prieš 12 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Ponas Balionas", UAB (draudėjo kodas 2129380, mokesčių mokėtojo kodas 302678579) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2023-06 mėnesio gale dirbo 1 darbuotojai (apdraustieji).

"Ponas Balionas", UAB (302678579) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2023-06 1 - -
2023-05 11 4,054 10,218
2023-04 14 1,425 4,687
2023-03 15 1,146 4,012
2023-02 15 1,105 3,872
2023-01 16 1,157 4,338
2022-12 16 1,174 4,391
2022-11 16 1,138 4,245
2022-10 16 1,059 3,950
2022-09 15 1,138 3,970
2022-08 15 1,142 3,986
2022-07 17 988 3,866
2022-06 16 1,118 4,131
2022-05 16 1,119 4,150
2022-04 15 1,110 3,847
2022-03 16 1,071 3,968
2022-02 15 973 3,391
2022-01 15 1,012 3,496
2021-12 17 989 3,881
2021-11 16 1,036 3,828
2021-10 15 998 3,466
2021-09 14 804 2,622
2021-08 14 1,240 4,124
2021-07 15 970 3,454
2021-06 14 927 3,061
2021-05 13 959 2,932
2021-04 12 829 2,351
2021-03 12 836 2,371
2021-02 12 833 2,360
2021-01 12 841 2,384
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų