Oficialus pavadinimas: "RATOKA", UAB

"RATOKA", UAB Įmonės kodas 302669847

"RATOKA", UAB PVM kodas LT100007230611 nuo 2012-11-01 (prieš 11 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "RATOKA", UAB (draudėjo kodas 2125863, mokesčių mokėtojo kodas 302669847) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"RATOKA", UAB (302669847) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 519 500
2024-02 4 519 501
2024-01 4 519 501
2023-12 4 472 455
2023-11 4 472 455
2023-10 4 472 455
2023-09 4 472 455
2023-08 4 472 455
2023-07 4 472 455
2023-06 4 468 452
2023-05 4 384 369
2023-04 4 468 452
2023-03 4 472 455
2023-02 4 472 455
2023-01 4 472 455
2022-12 4 406 390
2022-11 4 410 393
2022-10 4 410 393
2022-09 4 410 393
2022-08 4 407 390
2022-07 4 390 373
2022-06 4 407 390
2022-05 4 408 391
2022-04 4 410 390
2022-03 4 410 390
2022-02 4 410 390
2022-01 4 366 349
2021-12 4 361 341
2021-11 4 361 341
2021-10 4 361 341
2021-09 4 361 341
2021-08 4 361 341
2021-07 4 361 341
2021-06 4 361 341
2021-05 4 361 341
2021-04 4 361 341
2021-03 4 361 341
2021-02 4 361 341
2021-01 4 361 341
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų