Oficialus pavadinimas: "Kertukas", UAB

"Kertukas", UAB Įmonės kodas 302664750

"Kertukas", UAB PVM kodas LT100006647919 nuo 2012-02-14 (prieš 12 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Kertukas", UAB (draudėjo kodas 2123598, mokesčių mokėtojo kodas 302664750) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 6 darbuotojai (apdraustieji).

"Kertukas", UAB (302664750) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 6 702 979
2024-02 4 772 713
2024-01 4 656 614
2023-12 5 452 532
2023-11 6 586 796
2023-10 6 607 827
2023-09 6 657 900
2023-08 6 701 970
2023-07 5 716 837
2023-06 6 572 792
2023-05 6 708 974
2023-04 7 613 989
2023-03 7 636 1,048
2023-02 7 561 918
2023-01 7 564 923
2022-12 7 565 928
2022-11 7 489 801
2022-10 7 484 790
2022-09 7 565 928
2022-08 7 565 928
2022-07 7 565 928
2022-06 7 565 928
2022-05 7 541 886
2022-04 7 511 837
2022-03 7 558 917
2022-02 7 526 870
2022-01 7 565 928
2021-12 7 499 817
2021-11 7 499 817
2021-10 7 488 802
2021-09 7 499 817
2021-08 7 499 817
2021-07 7 499 817
2021-06 7 446 733
2021-05 7 494 810
2021-04 7 419 684
2021-03 7 426 697
2021-02 7 499 817
2021-01 7 499 817
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų