Oficialus pavadinimas: "Mobili šalis", UAB

"Mobili šalis", UAB Įmonės kodas 302663207

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Mobili šalis", UAB (draudėjo kodas 2122843, mokesčių mokėtojo kodas 302663207) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Mobili šalis", UAB (302663207) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 4 867 814
2024-08 4 922 868
2024-07 4 924 869
2024-06 5 1,015 1,162
2024-05 4 924 869
2024-04 4 924 869
2024-03 4 924 869
2024-02 4 866 813
2024-01 4 924 869
2023-12 4 840 790
2023-11 4 819 771
2023-10 4 840 790
2023-09 4 840 790
2023-08 4 841 791
2023-07 4 840 790
2023-06 4 841 791
2023-05 5 761 898
2023-04 5 822 972
2023-03 5 803 949
2023-02 5 795 940
2023-01 5 840 994
2022-12 5 625 731
2022-11 4 730 680
2022-10 4 617 571
2022-09 3 - -
2022-08 3 - -
2022-07 3 - -
2022-06 3 - -
2022-05 3 - -
2022-04 3 - -
2022-03 3 - -
2022-02 3 - -
2022-01 3 - -
2021-12 3 - -
2021-11 3 - -
2021-10 3 - -
2021-09 3 - -
2021-08 4 575 520
2021-07 4 561 508
2021-06 4 504 459
2021-05 3 - -
2021-04 3 - -
2021-03 4 642 596
2021-02 4 592 547
2021-01 4 592 547
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų