Oficialus pavadinimas: "BaltWind", UAB

"BaltWind", UAB Įmonės kodas 302662404

"BaltWind", UAB PVM kodas LT100006543718 nuo 2011-12-28 (prieš 12 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "BaltWind", UAB (draudėjo kodas 2122474, mokesčių mokėtojo kodas 302662404) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

"BaltWind", UAB (302662404) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 5 426 515
2024-02 6 294 424
2024-01 6 339 491
2023-12 6 347 502
2023-11 6 585 846
2023-10 6 354 509
2023-09 6 354 509
2023-08 6 357 513
2023-07 6 351 506
2023-06 6 354 509
2023-05 6 358 516
2023-04 6 354 509
2023-03 6 342 492
2023-02 6 353 508
2023-01 6 368 530
2022-12 6 363 522
2022-11 6 367 527
2022-10 5 406 486
2022-09 6 368 529
2022-08 6 318 456
2022-07 6 315 453
2022-06 6 317 455
2022-05 6 317 455
2022-04 6 317 455
2022-03 6 317 455
2022-02 6 302 434
2022-01 5 145 169
2021-12 5 144 168
2021-11 5 144 168
2021-10 5 156 181
2021-09 5 144 168
2021-08 5 144 168
2021-07 5 144 168
2021-06 5 144 168
2021-05 4 158 147
2021-04 4 158 147
2021-03 5 161 188
2021-02 4 136 125
2021-01 5 126 146
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų