Oficialus pavadinimas: MOJITOS BARAS, UAB

MOJITOS BARAS, UAB Įmonės kodas 302657097

MOJITOS BARAS, UAB PVM kodas LT100006605015 nuo 2012-01-20 (prieš 12 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje MOJITOS BARAS, UAB (draudėjo kodas 2120479, mokesčių mokėtojo kodas 302657097) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 2 darbuotojai (apdraustieji).

MOJITOS BARAS, UAB (302657097) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 2 - -
2024-02 2 - -
2024-01 2 - -
2023-12 2 - -
2023-11 2 - -
2023-10 2 - -
2023-09 2 - -
2023-08 2 - -
2023-07 2 - -
2023-06 2 - -
2023-05 2 - -
2023-04 2 - -
2023-03 8 217 414
2023-02 9 494 1,068
2023-01 13 385 1,204
2022-12 10 448 1,072
2022-11 11 473 1,217
2022-10 12 450 1,274
2022-09 10 535 1,247
2022-08 11 419 1,102
2022-07 9 555 1,203
2022-06 8 546 1,033
2022-05 11 426 1,109
2022-04 11 477 1,230
2022-03 9 472 1,001
2022-02 10 495 1,174
2022-01 10 462 1,081
2021-12 11 483 1,224
2021-11 10 512 1,190
2021-10 9 665 1,387
2021-09 11 417 1,050
2021-08 10 435 969
2021-07 11 331 829
2021-06 3 - -
2021-05 3 - -
2021-04 3 - -
2021-03 3 - -
2021-02 3 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų