Oficialus pavadinimas: Individuali įmonė

Individuali įmonė Įmonės kodas 302653800

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Individuali įmonė (draudėjo kodas 2119479, mokesčių mokėtojo kodas 302653800) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

Individuali įmonė (302653800) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 5 1,106 1,264
2024-02 5 1,104 1,261
2024-01 5 1,106 1,264
2023-12 5 975 1,114
2023-11 5 975 1,114
2023-10 5 976 1,116
2023-09 5 976 1,116
2023-08 5 975 1,114
2023-07 5 975 1,114
2023-06 5 976 1,116
2023-05 5 976 1,116
2023-04 5 975 1,114
2023-03 5 938 1,069
2023-02 5 937 1,068
2023-01 5 752 843
2022-12 6 702 950
2022-11 6 835 1,130
2022-10 7 627 975
2022-09 7 575 885
2022-08 6 739 972
2022-07 6 739 972
2022-06 6 737 970
2022-05 7 548 841
2022-04 6 654 861
2022-03 6 654 860
2022-02 6 594 779
2022-01 6 642 846
2021-12 6 533 699
2021-11 6 521 678
2021-10 6 522 679
2021-09 6 521 678
2021-08 6 522 679
2021-07 7 408 620
2021-06 6 522 679
2021-05 6 521 678
2021-04 6 522 679
2021-03 6 522 679
2021-02 6 459 598
2021-01 6 521 678
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų