Oficialus pavadinimas: Factobotics, UAB

Factobotics, UAB Įmonės kodas 302649887

Factobotics, UAB PVM kodas LT100006464119 nuo 2016-09-06 (prieš 8 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Factobotics, UAB (draudėjo kodas 2117395, mokesčių mokėtojo kodas 302649887) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

Factobotics, UAB (302649887) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 3 - -
2024-02 2 - -
2024-01 2 - -
2023-12 2 - -
2023-11 2 - -
2023-10 1 - -
2023-09 1 - -
2023-08 1 - -
2023-07 1 - -
2023-06 1 - -
2023-05 1 - -
2023-04 1 - -
2023-03 1 - -
2023-02 1 - -
2023-01 1 - -
2022-12 1 - -
2022-11 2 - -
2022-10 5 118 141
2022-09 5 35 41
2022-08 5 274 297
2022-07 5 275 299
2022-06 6 604 777
2022-05 7 597 930
2022-04 7 908 1,391
2022-03 7 980 1,514
2022-02 7 1,706 2,718
2022-01 8 1,831 3,355
2021-12 7 1,804 1,947
2021-11 7 1,804 1,947
2021-10 7 1,804 1,947
2021-09 7 1,804 1,947
2021-08 7 1,834 1,992
2021-07 7 1,872 2,966
2021-06 7 2,297 3,641
2021-05 7 2,322 3,679
2021-04 7 2,248 3,554
2021-03 7 2,245 3,550
2021-02 7 2,296 3,638
2021-01 8 2,204 3,991
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų