Oficialus pavadinimas: "PRODA", UAB

"PRODA", UAB Įmonės kodas 302641577

"PRODA", UAB PVM kodas LT100006465611 nuo 2011-11-15 (prieš 12 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "PRODA", UAB (draudėjo kodas 2113955, mokesčių mokėtojo kodas 302641577) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

"PRODA", UAB (302641577) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 5 928 1,071
2024-02 6 796 1,104
2024-01 6 802 1,112
2023-12 6 717 995
2023-11 6 728 1,012
2023-10 6 801 1,116
2023-09 6 797 1,136
2023-08 7 829 1,396
2023-07 6 794 1,156
2023-06 6 800 1,166
2023-05 6 709 1,033
2023-04 6 687 1,001
2023-03 4 662 642
2023-02 5 777 943
2023-01 5 793 962
2022-12 5 754 916
2022-11 5 744 903
2022-10 4 849 824
2022-09 4 849 824
2022-08 4 855 830
2022-07 4 849 824
2022-06 4 849 824
2022-05 4 849 824
2022-04 4 787 764
2022-03 4 668 648
2022-02 4 849 824
2022-01 4 840 815
2021-12 4 729 708
2021-11 4 729 708
2021-10 4 729 708
2021-09 4 729 708
2021-08 4 729 708
2021-07 3 - -
2021-06 3 - -
2021-05 3 - -
2021-04 4 622 604
2021-03 4 729 708
2021-02 4 729 708
2021-01 4 729 708
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų