Oficialus pavadinimas: "VT Project", UAB

"VT Project", UAB Įmonės kodas 302641011

"VT Project", UAB PVM kodas LT100006200311 nuo 2011-07-04 (prieš 13 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "VT Project", UAB (draudėjo kodas 2113664, mokesčių mokėtojo kodas 302641011) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"VT Project", UAB (302641011) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 767 744
2024-02 4 767 744
2024-01 4 725 703
2023-12 4 647 628
2023-11 4 675 655
2023-10 4 642 623
2023-09 4 753 731
2023-08 4 1,229 1,193
2023-07 4 753 731
2023-06 4 753 731
2023-05 4 753 731
2023-04 4 753 731
2023-03 4 753 731
2023-02 4 753 731
2023-01 4 753 731
2022-12 4 593 568
2022-11 4 593 568
2022-10 4 593 568
2022-09 4 551 529
2022-08 4 527 505
2022-07 4 593 568
2022-06 4 593 568
2022-05 4 573 549
2022-04 4 414 397
2022-03 3 - -
2022-02 3 - -
2022-01 3 - -
2021-12 4 397 375
2021-11 4 426 403
2021-10 4 420 398
2021-09 4 391 370
2021-08 4 420 398
2021-07 4 420 398
2021-06 4 351 333
2021-05 4 446 422
2021-04 4 420 398
2021-03 4 420 398
2021-02 4 420 398
2021-01 4 420 398
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų