Oficialus pavadinimas: "Barta LT", UAB

"Barta LT", UAB Įmonės kodas 302638143

"Barta LT", UAB PVM kodas LT100006230616 nuo 2023-06-01 (prieš 1 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Barta LT", UAB (draudėjo kodas 2111564, mokesčių mokėtojo kodas 302638143) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

"Barta LT", UAB (302638143) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 5 744 874
2024-02 5 744 874
2024-01 5 575 669
2023-12 5 583 682
2023-11 4 840 790
2023-10 5 668 785
2023-09 4 635 590
2023-08 4 635 590
2023-07 4 635 590
2023-06 4 635 590
2023-05 4 635 590
2023-04 4 635 590
2023-03 4 635 590
2023-02 4 635 590
2023-01 4 635 590
2022-12 4 552 513
2022-11 4 552 513
2022-10 4 552 513
2022-09 5 460 536
2022-08 5 588 691
2022-07 4 730 686
2022-06 4 599 560
2022-05 3 - -
2022-04 3 - -
2022-03 3 - -
2022-02 4 552 513
2022-01 6 512 723
2021-12 6 538 764
2021-11 6 538 764
2021-10 6 538 764
2021-09 6 538 764
2021-08 6 538 764
2021-07 6 538 764
2021-06 6 538 764
2021-05 6 538 764
2021-04 6 538 764
2021-03 6 514 728
2021-02 6 493 698
2021-01 6 538 764
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų