Oficialus pavadinimas: Anturis, UAB

Anturis, UAB Įmonės kodas 302626326

Anturis, UAB PVM kodas LT100006226113 nuo 2011-07-15 (prieš 13 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Anturis, UAB (draudėjo kodas 2105962, mokesčių mokėtojo kodas 302626326) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

Anturis, UAB (302626326) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 5 880 1,047
2024-02 5 814 980
2024-01 5 945 1,118
2023-12 5 823 980
2023-11 5 868 1,028
2023-10 5 868 1,028
2023-09 5 795 939
2023-08 4 872 821
2023-07 4 872 821
2023-06 4 872 821
2023-05 4 872 821
2023-04 4 783 745
2023-03 4 886 833
2023-02 4 872 832
2023-01 4 647 625
2022-12 4 834 789
2022-11 4 879 800
2022-10 4 879 800
2022-09 4 879 800
2022-08 4 879 800
2022-07 4 879 800
2022-06 4 879 800
2022-05 4 687 620
2022-04 4 871 792
2022-03 4 795 723
2022-02 4 750 681
2022-01 4 837 764
2021-12 4 750 680
2021-11 4 750 680
2021-10 4 700 632
2021-09 3 - -
2021-08 4 630 558
2021-07 4 595 528
2021-06 5 664 740
2021-05 5 585 673
2021-04 4 650 600
2021-03 4 767 712
2021-02 4 727 675
2021-01 4 750 697
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų