Oficialus pavadinimas: "Saugalitos mokymai", UAB

"Saugalitos mokymai", UAB Įmonės kodas 302622064

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Saugalitos mokymai", UAB (draudėjo kodas 2104313, mokesčių mokėtojo kodas 302622064) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 7 darbuotojai (apdraustieji).

"Saugalitos mokymai", UAB (302622064) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 7 345 584
2024-02 7 365 618
2024-01 7 369 624
2023-12 7 329 558
2023-11 7 283 479
2023-10 6 253 366
2023-09 7 318 538
2023-08 7 336 568
2023-07 7 336 568
2023-06 7 268 452
2023-05 5 301 362
2023-04 5 289 349
2023-03 6 248 359
2023-02 6 244 353
2023-01 6 254 367
2022-12 6 213 309
2022-11 6 216 313
2022-10 6 224 324
2022-09 6 213 308
2022-08 5 115 138
2022-07 5 113 135
2022-06 5 112 133
2022-05 6 127 182
2022-04 6 107 153
2022-03 6 110 157
2022-02 5 105 124
2022-01 5 126 149
2021-12 5 102 121
2021-11 5 112 133
2021-10 5 113 134
2021-09 5 109 129
2021-08 5 118 139
2021-07 5 110 131
2021-06 5 108 128
2021-05 5 104 124
2021-04 6 91 131
2021-03 6 78 111
2021-02 6 91 130
2021-01 6 94 134
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų