Oficialus pavadinimas: "Irvika", UAB

"Irvika", UAB Įmonės kodas 302617640

"Irvika", UAB PVM kodas LT100006239418 nuo 2011-07-21 (prieš 13 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Irvika", UAB (draudėjo kodas 2102319, mokesčių mokėtojo kodas 302617640) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Irvika", UAB (302617640) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 812 762
2024-02 4 821 771
2024-01 4 870 809
2023-12 4 796 747
2023-11 4 764 721
2023-10 4 785 735
2023-09 4 810 760
2023-08 4 818 766
2023-07 4 811 761
2023-06 4 846 760
2023-05 4 824 740
2023-04 5 889 1,023
2023-03 4 808 728
2023-02 4 811 731
2023-01 4 790 710
2022-12 4 743 661
2022-11 4 756 677
2022-10 4 716 640
2022-09 5 874 1,000
2022-08 5 693 785
2022-07 3 - -
2022-06 3 - -
2022-05 4 662 616
2022-04 4 664 617
2022-03 5 634 726
2022-02 5 578 657
2022-01 5 626 711
2021-12 5 540 610
2021-11 4 604 557
2021-10 5 577 654
2021-09 5 551 627
2021-08 5 601 680
2021-07 5 577 653
2021-06 5 650 734
2021-05 5 511 572
2021-04 5 592 671
2021-03 4 590 527
2021-02 5 500 561
2021-01 4 577 516
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų