Oficialus pavadinimas: "AUTOPUPA", UAB

"AUTOPUPA", UAB Įmonės kodas 302609914

"AUTOPUPA", UAB PVM kodas LT100006026514 nuo 2011-04-11 (prieš 13 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "AUTOPUPA", UAB (draudėjo kodas 2099503, mokesčių mokėtojo kodas 302609914) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

"AUTOPUPA", UAB (302609914) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 3 - -
2024-02 3 - -
2024-01 3 - -
2023-12 4 1,798 1,745
2023-11 4 1,234 1,198
2023-10 4 1,234 1,198
2023-09 4 1,233 1,197
2023-08 4 1,236 1,200
2023-07 4 1,234 1,198
2023-06 4 1,236 1,200
2023-05 4 1,244 1,207
2023-04 4 1,168 1,134
2023-03 4 999 969
2023-02 3 - -
2023-01 3 - -
2022-12 3 - -
2022-11 3 - -
2022-10 3 - -
2022-09 3 - -
2022-08 3 - -
2022-07 3 - -
2022-06 3 - -
2022-05 3 - -
2022-04 4 1,410 1,300
2022-03 4 1,044 969
2022-02 4 1,117 1,037
2022-01 4 990 927
2021-12 4 854 794
2021-11 4 690 639
2021-10 4 882 821
2021-09 4 759 702
2021-08 4 712 656
2021-07 4 836 778
2021-06 4 836 778
2021-05 4 836 778
2021-04 4 836 778
2021-03 4 834 771
2021-02 4 852 786
2021-01 4 976 905
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų